Šokējoši. Rimi pārdevējs publiski ēd, nolaiza karoti un ieliek atpakaļ salātos pircēju klātbūtnē

Ārkārtīgi nepatīkamus mirkļus piedzīvojusi kāda lielveikala “Rimi” kliente.
Publicēts: 13.01.2016, Komentāri: 56

Ārkārtīgi nepatīkamus mirkļus piedzīvojusi kāda lielveikala “Rimi” kliente, vēsta informācija sociālajā tīklā facebook, kam pievērsuši uzmanību arī portāla Nra.lv žurnālisti.

Kliente ziņo, ka, pirms šī incidenta “Rimi” bijis viņas mīļākais lielveikals.

“Izstāstīšu, kā man vakar gāja “Rimi” Mārupes ielā. Tātad! Pievakare, eju gar siera stendu, pametu skatu uz leti, kur tirgo salātus un citus gatavos ēdienus uz svara un redzu kā pārdevējs nesteidzīgi ar lielo karoti iesmeļ siļķi kažokā un iestūķē sev mutē! Tad aplaiza karoti un ieliek to atpakaļ salātu traukā! Es pēc pauzītes - jo tiešām biju uz pauzītes - pieeju pie pārdevēja un saku - klau, vai tas ir normāli un pieļaujami, ka jūs te tā mielojaties no kopējā trauka? Uz ko viņš neapmulsis atsaka: Mums degustēt ir atļauts! Es: "Aplaizot karoti un noliekot kopējā traukā? Un šitā Jūs šņakarējat pa visiem ēdieniem? Tas ir atļauts?" Vīriņš, demonstratīvi ielikdams jaunu karoti salātos, saka: "Oi, ja Jūs zinātu, kas šajos ēdienos ir iekšā un ar kādiem notecējušiem termiņiem - Jūs nekad tos nepirktu. Un, ja Jūs mani taisāties nosūdzēt vadībai - tad ziniet, ka vadība pati man liek pārsaiņot visus produktus ar notecējušiem termiņiem jaunos iesaiņojumos - un tas ir normāli!" Mūsu tālākais dialogs vairs nav pārstāstāms, tas ir garš un šokējošs.

Rezumē: "Nosūdziet mani vadībai - mani atlaidīs. Atteikšos pārdot vecus produktus - arī atlaidīs." Strādā divos darbos, otrs darbs - bruģētājs. Nu šaušalīgs skats - šāds cilvēks pie pārtikas. Nu labi - es nekad nepērku pārsaiņotus produktus, par vaļējiem sveramiem ēdieniem nerunājot, bet ir taču cilvēki, kas pērk un uzticas!!! Un nu - kas tās par mistiskām vadībām visos lielveikalos, kas šitā dara? Kāpēc mēs visi to pieļaujam? Kāpēc, kāpēc, kāpēc???? Un kam par godu?” šokēta ir sociālo tīklu lietotāja.

Lielveikalu “Rimi” sociālo tīklu operatori dāmai par notikušo atvainojušies un solījuši problēmu novērst.

“Aprakstītā situācija mums noteikti nav pieņemama, tāpēc šobrīd noskaidrojam visus apstākļus, pēc kuru apkopošanas izvērtēsim darbinieka atbilstību ieņemamajam amatam. Pārtikas drošība un kvalitāte Rimi veikalos ir mūsu prioritāte, kam stingri sekojam līdzi gan paši ar savām iekšējām kvalitātes nodrošināšanas procedūrām, darbinieku higiēnas instrukcijām un veikalu iekšējiem auditiem, gan to rūpīgi uzrauga attiecīgās institūcijas, piemēram, Pārtikas un veterinārais dienests,” vēstīts “Rimi” facebook mājas lapā.

LASIET VĒL: Rimi kotletēs atrastie 'tārpi' izrādās sakapātas pārtikas daļas

LASIET VĒL: Bērnu auklīte mazuļa ēdienam pievieno savu urīnu. Šokējošs Latvijas stāsts

Komentāri: 56
Avots: Nra.lv, Vipi.lv
Ieteikt:
Sekot:
slavenibas.lv draugiem.lv slavenibas.lv twitter slavenibas.lv facebook

Komentāri:

viktors 14.01.2016 21:26
tas pats ari notiek Maxima veikalos piem Cesis MaximaXX
2 0 atbildēt
ARII rimi 14.01.2016 02:13
Ir videokameras, šitās ir tenkas un muļķības!!!
0 3 atbildēt
Es 14.01.2016 01:31
Nerunaju par kasierem. Rimi kasieres katras 2 stundas tika atpusties. Bet tas meitenes kas saka darbu 7no rita pie galam salatie u.t.t tas gan "BIEZI" tika.
2 0 atbildēt
burunduks 14.01.2016 00:55
Ja.tik tiesam ir tada lieta.ka pat ar notekoso terminu salatus ar sietu nomazga.tad pievieno majonezi un pardod talak.tas ir rimi lielveikalos.desas nomazga zem krana noslauka pardod talak.
8 0 atbildēt
Evija > burunduks 14.01.2016 01:07
Tā nu gan nav taisnība!!!Pamēgini pats nomazgāt salātus un pa jaunam sajaukt ar majonēzi!!!
0 3 atbildēt
daina > Evija 14.01.2016 12:31
un ka vel ir taisniba burundukam.kadreiz pati stradaju rimi, taisni salatu nodala tikai liepaja.
1 0 atbildēt
ingus 14.01.2016 00:39
Stāsts nav tik daudz par salātu sastāvu, bet gan morāli.
Daudzus gadus esmu nostrādājis Rimi, un dažādos amatos, un noteikti varu apgalvot, ka Rimi būs veikals kurā iepirkšos, jo zinu, nekas tāds, netiek prasīts no veikala vadības puses. Nevaru galvot par darbiniekiem, jo cilvēciskais faktors paliek vienmēr.
Tik daudz dažādu pārbaužu, iekšējās kontroles Rimi veikalos,tāpēc zinu, ka droši varu salātus un citus produktus iegādāties.
4 1 atbildēt
Ance. 13.01.2016 23:57
Tie jau nau salāti ,bet vieni vienīgi E,E un vēlreiz Eveseli 15 dažos 13 un 8 E.Es salātus gatavoju pati, bet lielvekalu man riebjas.
3 0 atbildēt
v&v 13.01.2016 23:13
RIMI maksā tādas algas, ka pārdevējiem nekas cits neatliek kā laizīt karotes!!!
...un, ja pērkot augļus, tie labākie jāizlasa no kastēm kurās vismaz trešdaļa augļu ir jau sapuvuši - TAS PRIEKŠ RIMI ARĪ IR NORMA!!!
8 0 atbildēt
kriss 13.01.2016 23:12
tas tak ir normali
ta ir Latvija,nekas ipash
pa veciem deriguma terminiem galigi piekritu,nedelas vecus salatus sajauc ar svaaigiem un tirgo tik talak
a ko cilvekam darit,jastrada 12stundas,maksa minimalo,no kuras vel kartigus nodoklus atvelk,naudina iztereta dzivokla maksajumos,est tak ari gribas,ja kartigi nemaksa,tad darba ari kartigi ir japaed,bet vismaz vareja est taa lai apmekletaji neredz
6 0 atbildēt

Pievienot komentāru

Paparaci.lv

Slavenības bildēs

MEKLĒT SLAVENĪBU